CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 16, 2010

VACATION!!!

emm actually juz coming back from spending weekend wit my dear n her systa..we all g cameroon..oppss slh eja CAMERON HIGHLAND actually..well fyi, cameron dh x sesejuk dulu la..i jz bought dried strawberry for my fren n family at KEA FARM..although kteorg jz g je xtdo pn..first place yg kteorng lawat BIG STRAWBERRY FARM try food dkt situ,sumenye delicious..strawbery chezcake,strawberry smoothie,fresh salad n fried aiskrim..wow!!!mouthwatering!!! THEN G CACTUS VALLEY N BHARAT TEASHOP..walaupun tmpt yg lawat ckit je tp lotz of fun yg kteorg dpt..cm honeymoon plak ngn my dear..tp pe2 pn credit to k.liza n k.ida..cz blanja i mkn n sudi bwak i skali..i akn pstikan u all xhampa ngn i..hehehehe..
but nice to know his systa actually..nsib bek sy yg pemalu ni xpengsan di rumah kakak dye..cz all his systa ske gelak2..bgus2 sume hepi go lucky..tp sy cbe cover n control my attitude..tkut kne reject.. but i wonder smpi ble..kalo duk lme2 my true colour pn kuar la nnt..huhuhu..anyway i had a gud weekeend n run from all my "problems" here..hopefully next tyme another place pulak..yg lg bez n menarik!!!


p/s: thank you so much dear for bring me this happiness..mama thanks allowed me to go wit him..

No comments:

Post a Comment